فلزیاب طلایاب گنج یاب
گنج یابی

سنگ دو شاخ در گنجیابی چه مفهومی داشته و دارای چه نوع دفینه هایی میباشد؟

سنگ دو شاخ در گنجیابی اشاره به قبر مهمی میکند که این هم خود دارای تفاسیر متفاوتی میباشد که ما در این مطلب میخواهیم در مورد تفسیر سنگ دو شاخ در گنج یابی و همچنین دفینه موجود در این سنگ توضیحاتی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم پس با ما همراه باشید.

معنی و مفهوم سنگ دو شاخ در گنجیابی :

اگر بخواهیم به یک مقدار تیز بینانه نگاه کنیم و به این فکر کنیم که اگر در یک زمان یک نشان تفسیر ثابت و عمومی داشته پس در در دورانی که همه از سنگ دوشاخ به طور مثال برای قبر استفاده میکردند پس همه آنها جواب و رمز کار را میدانستند در این صورت چیزی برای رمزگشایی نماد وجود نخواهد داشت زیرا چیزی را که عموم مردم از آن اطلاعاتی داشته باشند یعنی به راحتی به گنج و دفینه آن هم دستبرد زدند.

  • سنگ دو شاخ نشان دهنده مسیر میباشد بدلیل برآمدگی موجود در شاخ راست و فاصله بین دو شاخ در این مورد کمکی به ما نمیکند و فقط گمراهی ایجاد میکند.
  • پس شما سمت برجستگی درست به شکل خودش تلی بسیار کوچک در ارتفاع یک متر تا دو متر را دارید که این نماد به آن تل خاکی که قبر اتاق دار هست اشاره دارد.

در خوش بینانه ترین حالت میشود گفت دو قبر موجود هست که یکی تفسیر معمول خود سنگهای دو شاخ را دارد که باید بین دو سنگ را نگاه کرد که شاخص این قبرها سنگ چین دور قبر هست و یا تل سنگچینی کوچک میباشد.

برای اینکه کاوشی دقیق و مطمئن داشته باشید از ما کمک بخواهید!
با خرید دستگاه گنجیاب از شرکت فلزیاب آلفا الکترونیک میتوانید کاوشی مطمئن
که در آخر به گنج و دفینه منتهی شود داشته باشید.

‫3.6/5 ‏‫(15 نظر)‬

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + ده =

دکمه بازگشت به بالا